Jäsenyys

Tammelan paikallisyhdistyksellä on n. 150 jäsentä. Jäseneksi liittymällä tuet lapsiperheille suuntaamaamme toimintaa Tammelassa. Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 25 €. Alle 18-vuotiaan jäsenyys on maksuton.

Paikallisyhdistykselle jäävän osuuden avulla pyritään ylläpitämään lapsiperhetoimintaa Tammelassa. Osa maksusta suuntautuu keskusjärjestön toimesta mm.  vanhempainnettiin sekä vanhempainchattiin, jotka ovat apuna vanhemmuuden tiellä.

MLL:n jäsenenä saat Lapsemme-lehden sekä  lisäksi käytössäsi ovat valtakunnalliset edut. Alueemme paikallisyhdistykset tekevät myös yhteistyötä, joten käytössämme ovat myös yhteiset paikalliset edut. Tutustu jäsenetuihin täältä.

Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi oheisella lomakkeella. Voit maksaa jäsenmaksun verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Liity jäseneksi täyttämällä oheinen lomake.