Tapahtumat 2021

Tammelan hyvinvointiviikko

Syyskausi polkaistu vauhdilla käyntiin! Kiitos kaikille osallistujille, joita oli ilahduttavan paljon tänään #tammelanhyvinvointiviikon kunniaksi järjestämässämme iltaperhekahvilassa. Tunnelma oli katossa, oli kivaa! Perhekahvila on kohtaamisia ja uusia ystävyyssuhteita. Ja niistä oli tämä ilta tehty.
Kiitos myös #tammelannuorisotoimi kun saimme taas tilat käyttöön.  💙

Mysteeri maatilalla saapuu Tammelaan 4.12.2021

Esityksen päätteeksi oli myös mahdollista ottaa muistoksi kuva esiintyjien kanssa. Kuva:Sanna

Vihdoin saimme järjestettyä kokoperheen näytöksen Mysteeri maatilalla. vielä loppumetreillä järjestelyt muuttuivat, kun torstai-iltana tuli AVI:n päähös, mikä velvoitti vaatimaan koronapassia. Mutta onneksi tarkastaminen oli helppoa ja kaikki olivat passin vaatimisesta tiedon saaneet.

MLL TAMMELAN YHDISTYS YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

” Nyt on maailmankirjat sekaisin! Piippolan tilalla tapahtuu nimittäin kummia….

Farmia vakaalla, mutta rakastavalla otteella hallinnoiva Vaari katoaa samana aamuna, kun pihan yksinoikeutettu tähti, Rokkikana Moilanen huomaa uskollisen saksofoninsa hävinneen! Onneksi maatilamajoituksessa oleskeleva, maailman likinäköisin ja silmälasinsa alati hukkaava salapoliisi P.Salminen tarttuu toimeen ja lupaa ratkaista mysteerin alta aikayksikön!

Kun soppaan sekaan sotketaan itserakas Riikinkukko Riekkinen, räppäävä Possu Nieminen, muistinsa vanhuuttaan menettänyt Leevi-Lammas, reggaeta laulava Mansikki-Lehmä ja joukko muita, toinen toistaan erikoisempia hahmoja jotka vaihtuvat kuin taikaiskusta, on luvassa sekä lasten että aikuisten suupielet ylöspäin kääntävä, ikimuistoinen hurvittelu josta ei älyvapaita käänteitä puutu!

TV:n lastenohjelmista tutut lastensuosikit Jaakko Loukkola ja Isa-Eerika Lehto tähdittävät visuaalista ilotulitusta tarjoavaa esitystä, jossa yleisöllä – erityisesti lapsilla on tärkeä rooli lopputuloksen kannalta! Esityksessä kuullaan paljon uutta lastenmusiikkia, johon lapset pääsevät osallistumaan livetilanteessa. Turvavyöt kiinni, sillä nyt se on menoa! Tapahtua voi ihan mitä vain!”

Jokainen esitys on vauhdikas, nauruhermoja kutkuttava, mutta erilainen...

Ostamalla lipun tuet MLL Tammelan  toimintaa 3:lla eurolla.

Nappulajuoksut liikuntapuistossa 13.10.2021

Kiitos jokaiselle reippaalle kilpailijalle ja talkoolaisille 💙
Kaikki 50 lasta teki ison vaikutuksen rohkeudella ja iloisella asenteellaan. Oli kyllä aivan mahtava päästä pitkästäaikaa näkemään ja juttelemaan perheiden kanssa.

Kuvat: Johanna Lumme

Mikaelin tapahtuma 24.9.2021

Perinteisessä Tammelan kunnan, Tammelan seurakunnan ja Tammelalaisten yhdistysten yhteistapahtuma, jossa olimme jälleen mukana. Yhdistyksemme järjesti liikkuvalle yleisölle some-valokuvasuunnistusta ja keräsimme varoja toimintaamme myymällä makkaroita ja vohveleita sekä lapsille jännitystä onginnan myötä.

tapahtuma keräsikin hyvin yleisöä, varsinkin kun on rankat korona-ajat koetelleet koko maata. Oli ihanaa päästä taas perheiden keskelle ja touhuamaan yhdessä ihan livenä.

Kiitos myös vapaaehtoisille! Mari, Jenni, Néa sekä Otto ja Niilo, ilman teitä emme olisi tähän pystyneet 💙

Metsäjamit 28.8.2021 Saaren kansanpuistossa

Saaren kansanpuistossa vietettiin Suomen luonnon päivää ja yhdistyksemme oli mukana menossa askartelupisteen ja syysvalokuvauspisteen voimin. Oli mahtavaa nähdä taas perheitä pitkän tauon jälkeen. Myös lapsilla oli hauskaa upeissa maisemissa touhutessaan.