7.2.2023

Tiina Ryhtä aloitti Tammelan paikallisyhdistyksen puheenjohtajana

MLL:n Tammelan paikallisyhdistys sai tammikuun järjestäytymiskokouksessa uuden puheenjohtajan, kun vuosi sitten vapaaehtoistoimintaan mukaan tullut Tiina Ryhtä aloitti uudessa pestissä. Tiina kannustaa lapsiperheitä lähtemään rohkeasti mukaan toimintaan, sillä toiminta tarjoaa sekä vertaistukea että mukavaa yhdessä tekemistä.

Mikä sai sinut lähtemään mukaan MLL:n toimintaan?

Lähdin mukaan toimintaan vuosi sitten vähän niinkuin vahingossa. Ystäväni oli alunperin kiinnostunut lähtemään mukaan toimintaan ja kysyi että lähtisinkö minäkin. Tässä ollaan.

Mitä odotat MLL:n Tammelan paikallisyhdistyksen uudelta toimintakaudelta?

Uudelta toimintakaudelta odotan paljon hyvää mieltä ja iloista toimintaa. On mukava päästä tutustumaan  mukaan lähteneisiin uusiin ihmisiin ja päästä yhdessä jatkamaan hyväksi havaittuja perinteitä. Suuntaamme hyvillä mielin kohti tulevaa ja varmasti keksimme myös uusia juttuja, joten kannattaa pysyä kuulolla.

MLL:n toimintaan mukaan lähteville vapaaehtoisille tarjoutuu hienoja tilaisuuksia päästä suunnittelemaan ja toteuttamaan tapahtumia oman alueen lapsiperheille.

Mitä yhdistystoiminta tarjoaa vapaaehtoisille?

Toimintaan kannattaa lähteä mukaan jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada itselleen uusia mukavia tapoja viettää aikaa. Jokainen saa tottakai osallistua omien voimavarojensa ja elämäntilanteensa mukaan. Tällä hetkellä mukana on paljon nimenomaan pienten lasten vanhempia joten toiminta tarjoaa myös vertaistukea ja yhteistä tekemistä.

Tammikuussa 2023 puheenjohtajana aloittanut Tiina Ryhtä Tammelan kunnankirjaston lastenkirjaosastolla.